Lördag

Godmorgon! Sitter här hos Sora, vi har nyss käkat frukost och nu ska vi köra till stationen för jag ska ta tåget hem, hon får gäster snart som också ska ha lite avskeds fest för henne som vi hade i går. Det var jätte mysigt, vi ät tacos och kollade film och snackade halva natten, dock halvsov jag för jag var extremt trött men så är det när man varit uppe sen 6 på morgonen och jobbat hela dagen. sista dagen i går, lite sorligt faktiskt men det blir väl några extradagar då och då. Idag ska jag umgås med Johanna tror jag, riktigt länge sen jag träffade henne. Just nu är hon i Köpenhamn och shoppar, hoppas vädret där är bättre för här pissregnar det! Usch fyfan vad tråkigt väder så var det så fint igår..
Ikväll ska vi nog bara ta det lugnt, kolla någon film eller så! Sen i morgon är den söndag och en perfekt vilodag, jag älskar söndagar, ingen annan som gör det?! Sen på måndag blir det Köpenhamn med André (denna gången utan försök till party) haha, vi ska bara shoppa och mysa lite i staden. Nu ska vi åka.. Hörs senare! :)

/MIRRE

Sora och jag i Dorran


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0