Lördag

Godmorgon! Jag vaknade alldeles FÖR tidigt i morse, klockan var kvart över 8 jag var helt klar vaken! Så sjukt kunde inte somna om, men sen när jag väl somnade om hade jag världens konstigaste dröm.. Jag drömde att jag var gravid, men inte med en unge utan med en jacka jag ville ha, japp! Jag födde ut en jacka dels en jacka som var Bill's. Ja, tur att det bara var en dröm. Igår var jag och Natali ute på Tivvan, först var vi hemma hos Natali's brossas kompisar och förfestade, jag drack inget eftersom jag körde och det var skönt också. Jag ska försöka skita i att dricka när jag går ut, det är jävling onödigt egentligen och väldigt onyttigt! Iallafall, vid  ett tiden givck vi in på Tivvan och var där till tre, då dom stängde.. Alldeles för tidigt för min smak, dom brukar ha öppet till fem men det är bara på lördagar. Jag var hemma vid halv 4 och pratade med Sora i telefon som inte kunde somna stackarn, hon skulle upp så himla tidigt idag också. Usch! Nu måste jag hänga tvätten sen ska jag träffa Natali, vi får se vad som händer idag, bio kanske! Vi hörs lite senare darlings.

Kram på er /MIRRE


Bild på mig och Carro, Costa Brava -07

Leonita & Egzona skriver:

Söt bild mirre =)

2008-08-09 Kl: 23:29:26
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Sabina skriver:

Du har en jätte härlig blogg keep on like this mirre!

2008-08-12 Kl: 23:40:31
URL: http://rudefuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0