Ich bin müde

Tjena sötnosar!
Vaknade nyss, har sovit massa timmar nu, ska sova snart igen tänkte bara ta något att käka sen gå och sussa i bingen igen. Fattar inte hur jag kan vara så himla trött.. Antagligen för man är ledig och att man jobbat så mycket i veckan. Jag blir ärligt mycket piggare när jag jobbar, tror det är när man kommer in i rätt rutiner och så sover man så länge på helgerna. Tirre ringde nyss, usch vad jobbigt att bo över hundra mil från sin bästa vän.. Tror inte ni förstår som inte är i samma situatuion, man uppskattar sina vänner på ett annat sätt än när man har dom nära. I morgon är det upp och hoppa tidigt igen, jobb till onsdag möjligtvis till fredag , hoppas det blir till fredag så man kan tjäna lite mer pengar till USA, ska inte jobba någonting alls efter denna veckan. Vecka 36 börjar Jessicas dans (jlc) ska gå på street & showjazz, kanske balett. Längtar tills dansen börjar så man har någonting att hitta på, jag ska fortsätta med dansen i USA sen också, dottern i min värdfamilj dansar på ett ställe i närheten där dom har så att jag också kan dansa där.. Ska bli spännande och se hur dom har det där!
 Nu ska jag äta nått, hörs i morgon babes! ♥

/MIRRE


Nyår 06-07

julia skriver:

hur långt ifrån bor ni? :) jag bor långt ifrån 2 av mina bästa vänner också. ena bor typ 20 mil ifrån mig och andra bor typ 40 mil ifrån mig :/:P

2008-08-17 Kl: 22:19:11
URL: http://juliaenylen.blogg.se/
XaNiNHaHh* skriver:

i like of your hair color in this pic ^^

2008-08-17 Kl: 22:32:14
URL: http://lifewasmadeforsomething.blogspot.com/
Joana Filipa skriver:

Ok, I already change it!

Damn girl, your eyes!

2008-08-17 Kl: 22:34:29
URL: http://ju-filipa.blogspot.com
XaNiNHaHh* skriver:

really? nice color really! i really think you look great =)



I'm from portugal^^



kisses***

2008-08-17 Kl: 23:02:23
URL: http://lifewasmadeforsomething.blogspot.com/
alicia skriver:

Du mirre? har du inte bokat in någon ny tokio hotel konsert nu i höst? :)

2008-08-18 Kl: 18:20:12
Milli skriver:

Sjukt fin bild! den hårfägen är riktigt snygg på dig! :-)

Ha det gott!

2008-08-18 Kl: 22:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0