Hemmamys

Godkväll alla glada! Nu ska jag snart bege mig iväg och hämta min syrra på gymnastiken, hon tränar småttingar där.. Ska till pappa också och byta bil så jag ska inte köra med min mini mer.. :( Nu blir det en Audi istället, en svart! Men usch kommer sakna min mini bil, ska inte köra med den mer alls.. Kanske blir sista idag för sen ska jag ju till USA och pappa kanske säljer bilen.
Jag ska ta en sväng om till Carro också, som inte bor alls långt ifrån min pappa. Hon ska visa mig allt hon gjort under dagen (desing uppgifter) ska bli spännande att se dom! Idag har jag varit hemma hela dagen, jag har inte gjort ett skit ärligt talat. Jag som skulle ut och gå i de fina vädret, men nej då har man legat hemma och degat istället framför datorn och tvn, har kollat lite på THtv också, dom avsnitten som nu går att se, vi som inte bor i USA kan ju inte se alla avsnitten längre, jag har inte sett alla heller, får ta och göra deet när jag kommer till USA, haha! :p Jag började nog kolla lite halv från avsnitt 15 ungefär så jag vill ju se alla jag inte sett.. Kommer ni i håg avsnitt 17? Då jag och Kenza var med, haha.. Så kul var det! Nu måste jah slänga på mig lite fräschare kläder och köra iväg.


Tschüs /IMRRE


Anna skriver:

Guud vad jag är avundsjuk på dig att du har en mini. Det är typ min drömbil av alla. Det ska helt klart stå en mini på min uppfart någon gång och jag hoppas att det blir snart :) din blogg är jätte bra, gillar det skarpt :)

2008-08-29 Kl: 22:49:28
URL: http://huliganen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0