Hemma från Köpenhamn

Jag stöööööör mig! Jag mobilbloggade två gånger från Köpenhamn och det kom inte fram! Fattar inte hur det inte kunde komma fram då jag bloggade från Schweiz... Mysko! Nu ska jag och mamma mysa framför en bra film med lite god mat.. Så här sent, usch jag vet inte alls bra att äta då. Tänkte svara på en av era frågor, jag är inte 100% säker på att man inte behöver betala tullavgift på GoJane.com men det stod att man inte behövde och det är en av deras policy att dom talar sanning annars ringer jag och stämmer dom, haha! Nej men om man skulle behöva betala tull så är det inte så farligt, skorna var gratis för fasen.. Idag shoppade jag lite, lägger upp det i morgon, en skinnjacka, ett par heels, lite underkläder och en palestina sjal.. Får ta och kolla upp det där med mobilbloggandet för jag vill ju kunna blogga från mobilen fortfarande. Nu ska vi somsagt äta och kolla en rulle. Föresten, har filmat idag också några roliga videos, lika intressanta som sist vi var i Köpenhamn. Vi har även varit ute och gått en runda, jag och mamma.. Jag kom väl hem från Köpenhamn vid 8 tiden.. Hörs i morgon rockers! Godnatt

/MIRRE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0