Guten Morgen

Vaknade för typ en halvtimme sen, jag gick upp lite innan halv 6 i morse (jag skulle ju köra syrran till jobbet) sen somnade jag om som tur var.. Nui sitter jag här själv med en skål fullkornsflingor med mjölk och flytande honung över. Sora sover fortfarande. Hon sa senast i natt när vi låg och snacka att hon HATAR att bli väckt så jag tror jag skiter i de, haha! Jag är ju van vid att gå upp så tidigt nu därför jag inte är trött och konstigt nog var jag pigg halv 6 i morse. Igår kollade vi på film "I know who killed me" med Lindsay Lohan, jag har redan sett den en gång men den är sjukt bra och Lilo på skärmen gör det ännu bättre. Älskar hennes filmer. Idag blir de nog lugnt, ska väl en runda på stan igen och sätta oss någonstans. Hörs lite senare.. Åh va kul att ni tyckte designen var fin, jag älskar den!

/MIRRE

sara skriver:

Ja, de blev jättefint ;)

2008-08-16 Kl: 11:25:14
URL: http://missarah.blogg.se/
Tyra skriver:

Hejsan jag svarade ganska sent på ditt mail, men du fick mitt svar eller? Hoppas det:) Som sagt du får gärna lägga ut inlägget om det finns fler som undrar ;) / Tyra

2008-08-16 Kl: 16:56:38
URL: http://tyras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0