Guten morgen

Vad är bättre än att vakna till Tokio Hotel videos på mtv, säg mig? Häärligt.. Sen efter "Aint no other man" med Christina. Even better! Igår blev jag klar med mitt visumpapper, så jag ska skicka min kod till min handläggare så får hon fixa resten, blir väl fler papper jag ska fylla i sen också. Bara massa papper.. Ska snart ut och gå lite, en lång runda med musik i öronen, på tal om det så måste jag verkligen göra ordning i min ipod.. Helt rörigt, ingenting är på sin plats där. Mina värld föräldrar i USA sa nu att den 10 November går bra, dom letade upp tidigare avresedatum till mig och det blir antagligen då, jag har dock skrivit 1 december i mina visumpapper, men eftersom dom inte är inskickade än så kanske det går att ändra?! Hoppas det annars får det bli i december. Det är så mycket som händer nu innan december känns det som, usch! Allt är så stressigt.. Nu ska jag städa på mitt rum sen ut och gå, hörs liiiiite senare.. Oh, nix min syrra har ingen blogg men ni kommer få se fler videoklipp med henne, haha!


/MIRRE

Paula <3 skriver:

Ja visst är det underbart att vakna till TH!

Jag var helt nyvaken, satte mig i köket satte på MTV, as usual. Och Ready Set Go! Spelades! Fyfan jag satte på alla tvn i hela lägenheten på högsta volym, men sen var det ju AFI som spelades (TH vs AFI).. så då var jag tvungen att gå runt att sänka alla tvn igen! Se kom Monsoon och då höjde jag alla igen! hahah! Fan att man missade de flera låtarna som spelades med TH!

Menmen, ha det trevligt under din promenad! :')

<333333333

2008-08-28 Kl: 12:50:05
SORA skriver:

Ja, jeffla visum, tar sa lang tid! Snart ska vi in till NYC! EK! haha, erkann, jag hade samma overskrift som dig idag utan att kolla pa din blogg hhihihihi XP (L)

2008-08-28 Kl: 12:58:27
URL: http://sorax.blogg.se/
sara skriver:

Jag lyckas aldrig titta på MTV eller ztv när TH spelas, aldrig. Förutom 2 ggr i skolan när jag går igenom matsalen så har de spelats, men då har jag aldrig haft tid att stanna och sjunga med, haha



2008-08-29 Kl: 13:32:51
URL: http://missarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0