Guten Morgen

Pigga och vakna? Ni som nu jobbar eller redan börjat skolan.. Här ringer dom som galningar fast dom vet att alla sitter i möte nu på morgonen.. Ska ha frukost om en halvtimme, jag äter ju ingenting hemma eftersom man äter så tidigt på jobbet, bara en timme efter man kommit hit. Så jag har bara ätit en banan nu och druckit kaffe. Oh, jag vill internet shoppa, dom får in nytt på asos hela tiden riktigt jobbigt faktiskt, men jag måste hålla i mina pengar nu. Men denna cardigan från Ted Baker sitter väl inte fel? Sjukt mysig och snygg! Eller denna söta party toppen också från Ted Baker! Det finns ett party linne som jag länge velat ha men aldrig beställt de för jag har varit lite osäker på hur det kommer sitta, de linnet är supersött i satin här är det! Volanger syns på toppar igen det gillar jag, kommer ihåg skolavslutningen i 9an, då hade jag ett vitt linne med volanger på från MQ och för ett tag sen köpte jag ett liknande i svart på BikBok fast med bredare axelband och "brottar" rygg. Nu hittade jag ett på asos med volanger i ljusrosa polyester, den ser ni här också supersött linne att ha på sommaren, tyvärr är den väl slut men man kan alltid ha den när man är ute och gör stan osäkert. Avslutar med min favorit topp på asos just nu som jag skulle beställt men var alldeles för osäker på passformen osv. Så jobbigt att skicka tillbaka och hålla på om den inte skulle passa! Men jag ångrar mig nu att jag inte beställde den, aja får bli nästa gång.. Tandplågaren idag! See you soon babes!


Jag på en danstävling 2004
Puss /MIRRE

Sora skriver:

Jaa! Jeffla asos! Så fina kläder alltid,ackak.

2008-08-19 Kl: 11:27:44
URL: http://sorax.blogg.se/
Anonym skriver:

Fan vad najs! Jag måste med leta efter en asså..Ska nog göra det idag hoh

2008-08-19 Kl: 11:36:48
lina skriver:

hur länge har du hållt på med dans ?

2008-08-19 Kl: 17:29:23
URL: http://missinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0