Godmorgon

Allt bra med er idag? själv har jag huvudvärk, usch! Den har inte försvunnit än, hoppas inte det är migrän bara. Jag ska ha frukost om en halvtimme, kanske är för att jag inte åt ordentligt igår, bara flingor haha.. Inte bra. Nu har Malin kommit tillbaka, men hon ska sitta på säljen några dagar och jag vet fortfarande inte om jag ska jobba till onsdag eller fredag, jag tror de beror på hur mycket dom har att göra på säljen i veckan så jag får nog veta det på onsdag om jag ska fortsätta. Nu är det bara en vecka kvar tills Tirre börjar balettakademin i umeå och Sora åker till Boston, tiden går fruktansvärt snabbt.. Snart åker jag känns det som plus att datumet den 1 december bara är preliminärt så jag kanske åker tidigare, beror på hur fort jag blir klar med mitt visum och mina läkarpapper. Det känns som om man bara vill komma iväg. Tråkigt sen när jag slutar jobba denna veckan då har jag ingenting att göra, men dansen börjar snart så då haar jag fullt upp med de, skönt ska det bli! Hörs lite senare, ska försöka få bort min huvudvärk..


/MIRRE

dilnaz skriver:

usch ! jaa, huvudvärk är inte speciellt kul ''/

2008-08-18 Kl: 08:29:38
URL: http://diilnaz.blogg.se/
Anonym skriver:

vart jobbar du nånstans? bra blogg förresten :P

2008-08-18 Kl: 10:05:17
Pauliina skriver:

Sv: lr hur :D så jävla bra!

2008-08-18 Kl: 10:10:08
URL: http://pauliina22.blogg.se/
Sora skriver:

Gud ja! Bara en vecka! ._.

2008-08-18 Kl: 10:16:45
URL: http://sorax.blogg.se/
Emelie skriver:

Var jobbar du??

2008-08-18 Kl: 11:46:11
Anonym skriver:

shit va kul :D

2008-08-18 Kl: 11:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0