Godmorgon

Upp och hoppa tidigt i morse, började nämligen halv 8 idag istället för kvart i 8, haha inte så stor skillnad men en kvar är en kvart på morgonen och de e skönt att sova liiite längre. Idag är Klara med mig, hon sitter till vänster om mig vid en annan dator och skiver på vår FF, tror jag.. :) Idag har det varit lite stressigt, mer än igår men det är ju fredag och alla vill ha allt innan helgen osv. Nu sitter Malin på säljen istället för här med mig, jag klarar mig själv, änsålänge iallafall! Ikväll ska vi nog hem till min pappa och bada i poolen, äntligen har han öppnat den, men dom har ju varit i Thailand så ingen har kunnat vara hemma och sköta allt. Vi sover nog där eller hos mamsen sen åker ju Klara hem i morgon. Om tre kvart ska jag ha min lunch, ska ut och sätta mig i värmen lite då, här på kontoret är det ganska kallt, jag får sitta med en kofta över tshirten.. Ohh, vet ni vad? Min portugisiske vän M har skickat en TH tröja till mig som hon fick över från en tävling där som dom ska lotta ut, så snällt att hon skickar den till mig! Hihi antingen får jag den i dag eller på måndag! Kan visa er sen hur den ser ut :) Nu ska jag fortsätta med mitt, hörs lite senare babes! Kram på er..

/MIRRE


Lägger in en bild ni säkert  sett många gånger innan på mig och Kenza
 innan konserten på Mod Club

Jennie skriver:

Jätte fin bild på er, men ni blir alltid bra på kort så det kom väl inte som en chock :)

2008-08-02 Kl: 02:12:49
URL: http://jjenniew.blogg.se/
Dena skriver:

woow, va sjukt vackra ni båda är. särskilt på den bilden, mkkkt fin!

2008-08-03 Kl: 15:02:02
URL: http://denahoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0