Godkväll

Tjenare babes!

Sitter här i sängen nu med min laptop, den var något fel på min windows tydligen men fungerar nu igen. Nu ska jag och Sora skriva lite på vår FF, var väldigt länge sen nu men hennes internet är inte riktigt vän med henne just nu så får vänta lite! Jag och Julie smider planer på msn istället, haha.. Oh snart ska vi äta en god efterrätt (mammas hittepå) äpple i ugnen med massa gojs i och vaniljsås, namnam! Coldplay strömmar genom mina högtalare, den musiken är så härlig fattar inte varför jag var helt emot dom innan jag ens lyssnat på en låt med dom, jag ber om ursäkt IGEN till alla som jag sa till att jag hatar coldplay, det gör jag absolut inte, tvärt om! Hihi.. Nu kallar mamma, efterrätt!

Tschüs /MIRRE

isabelle skriver:

jag lyssnade igenom min coldplay skiva precis :) sjukt fin musik!

2008-08-19 Kl: 20:39:22
URL: http://izabellenylen.blogg.se/
Linn skriver:

Coldplay är bra ;) Gillar mest Speed of Sound :P

2008-08-19 Kl: 21:00:50
URL: http://linnzo.blogg.se/
Monique skriver:

Omg, måste bara få säga faan vilken cool brud du är ! sen en annan sak, är så avis haha, du liknar sötnosen Audrina Patridge till 100 %, ni kanske e systrar :O haha skojja ! Love your'e blog // Monique

2008-08-19 Kl: 22:55:09
emmelie skriver:

Ska du på Coldplay konserten i September? :)

2008-08-19 Kl: 23:40:25
URL: http://emmelieholmberg.blogg.se/
Leisel skriver:

Ska du inte på konserten i globen, 17/18 september? Jag ska gå den 17:D

Finns biljetter på Blocket. ;)

2008-08-20 Kl: 16:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0