Gääääsp

Godmorgon på er! Uppe tidigt någon? Själv gick man upp klockan kvart i 7 och jag har endast sovit 3 timmar om ens de? Jag var vaken hela natten och tankarna bara surrade runt i huvudet. Allt mellan himmer och jord! Jag saknar min bästa vän något så fruktansvärt mycket.. Jätte jobbigt att ha långt ifrån varandra så där helt plötsligt bara. I natt lyssnade jag på "By your side" ett par gånger och verkligen satte mig in i texten och tänkte på dig Terése, du måste lyssna på den låten. Det stämmer så bra in! Precis hur du känner dig just nu och vår distans. Lyssna HÄR Tirre och lyssna noga på texten. "we'll make it if we try"Jag älskar dig! ♥

Jag har inte så väldigt mycket mer att säga just nu, känner mig lite deppig och trött! Vill bara köra hem och hoppa i bingen igen och sova flera, flera timmar.. Orkar inte säga "växeln söker..." 9543805 gånger idag. Låt mig sova!? Ska vila när jag kommer hem iallafall. Jobba på ni som är uppe tidigt som jag!

Kram på er denna regniga dag /MIRRE

tirre skriver:

sluta jag kommer börja gråta om du skriver sånt fint, mm den passade verkligen! tänker på dig varje dag , saknar dig mest av allt.

Turn around, i am here , if you want its me you see, doesnt count far ore near I can hold you when you reach for me

2008-08-04 Kl: 10:32:52
URL: http://tiirajs.blogg.se/
Anonym skriver:

vad jobbar du någonstans??? :P

2008-08-04 Kl: 11:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0