Fruktsallad

Hej hopp sötnosar! Vi har varit iväg hela dagen, först var jag ute och gick min runda, i typ en timme sen kom jag hem och satt ner och slappnade av ett tag sen gick vi och kollade på en lägenhet som mamma är intreserad av.. Jag flyttar ju till USA ett år så det spelar inte så stor roll för mig egentligen. Nu ska jag sätta mig framför tvn med min härligt goda fruktsallad, som innehåller banan och apelsin.. Oh, jag tror det är nått spännande på tv nu faktiskt, det där med hon dietisten från England, hon har ett program om tre brudar som ska få plats i en mini klänning! Eller har jag fel? Aja, ska iallafall sätta mig och slappna av lite nu, har varit en jobbig dag.. Fysiskt och psykiskt, hoppas tankarna rensas i natt och jag kan börja på en ny dag i morgon.. Känner att det är SÅ mycket som jag skulle vilja säga men jag vill inte lägga allt på er heller.. Några är bekymmer och mycket är possitivt så allt bara snurrar runt i huvudet.. Hörs senare ikväll kanske eller i morgon! Kram på er, ni är bäst! ♥

/MIRRE

TACK, för att det finns en helt annan värld!

Sara skriver:

André såg ju riktigt bra ut :) Är han singel :)

2008-08-28 Kl: 20:35:46
Jenny skriver:

Har också haft en jobbig dag, och det är sådana dagar man är tacksam för att TH finns och kan lysa upp ens tillvaro.

2008-08-28 Kl: 20:45:19
LEO&EGGIE skriver:

Oh fan... känns inte bra när jag läser att du mår dåligt. Det får mig att må dåligt på något sätt fan...



Mirre, du vet att, om det är något - lätta på dig! Jag lyssnar alltid.

2008-08-28 Kl: 21:13:18
URL: http://leonitaegzona.blogg.se/
Ammii skriver:

Haha bill är så söööt när han shoppar i Th tv :P kemikalier ska det vara :P

2008-08-28 Kl: 21:20:08
URL: http://ammiis.blogg.se/
Joana Filipa skriver:

Your so lucky in going to USA.

2008-08-28 Kl: 22:31:15
URL: http://ju-filipa.blogspot.com
Anonym skriver:

Jag har haft sex med bill!

2008-08-28 Kl: 22:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0