Fredag

Godmorgon mina babes! Idag började jag halv 8, de borde vara olagligt att börja så tidigt? Men stackars dom som börjar 7, så jag ska försöka att inte klaga.. Läste nyss Kenzas blogg, hon tipsar om en hårprodukt som jag bara MÅSTE testa, den heter Schwarzkopf Professional Osis+ Dust it! Tack K för tipset. Idag slutar jag även en kvart tidigare eftersom vi börjar tidigare. Önskar det ändå vore 4 man slutar men nej då är det kvart över istället. Malin (som brukar sitta här egentligen) berättade för mig att det var så innan, att dom slutade 4 och nu har dom ändrat de. Snåååååålt!! Haha.. Efter jobbet hämtar jag S i istan och jag måste bara in på Åhlens, dom rear ut boken "Emma" som är skriven av Maria Eriksson, jag vill så gärna läsa den och jag hoppas innerligt att den finns i pocket. Jag var på maxi igår och där hade dom bara den i bok för 179:- Det handlar inte riktigt om priset jag bara gillar när det är pocket, mycket lättare och mindre. Frukost om lite mer än en halvtimme, syrran jobbar idag så det blir med henne idag. Hon har varit ledig två dagar nu så jag har ätit själv, haha så tråkigt är det. Nu ska jag uppa min myspace lite, länge sen jag var där inne! Här är min myspace, för er som är intreserade :)

/MIRRE

ina skriver:

snygg bloggen blev!:)

2008-08-15 Kl: 09:15:39
URL: http://iiiiina.blogg.se/
Tillan skriver:

Dust-it har jag använt länge, det är rena mirakel-pulvret, go and get it!;)

2008-08-15 Kl: 09:39:53
Sora skriver:

JÄTTEFIN designen blev! Verkligen! OCh Dust it är sjukt bra verkligen :D

2008-08-15 Kl: 10:33:38
URL: http://sorax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0