En lista!

1) Vad åt du till frukost?
En Innocent smoothie och två grovbullar med salami och tomat med chocokaffe

2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
Har massor i bloggen redan :p

3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
Cici ♥

4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
Den är svart

5) När var du arg senast?
Riktigt arg var väldigt länge sen men lite små sur var faktiskt i tisdags

6) Ditt bästa minne från skoltiden?
Vår dans och sång grupp "Sheridan" under högstadiet

7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
Oj, inget tror jag!

8) Yoga eller löpning?
Yoga, utan tvekan!

9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
oxfilé Provencale eftersom jag inte äter någon annans köttfärsås än min mammas eller min egen (kräsen, jag vet :p)

10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
Prenumererar på Glamour

11) Favoritkaraktär i deckare?
svårt, jag läser inte så mycket deckare faktiskt.

12) Teveprogram du aldrig missar?
csi, family guy och simpsons

13) Vem är du avundsjuk på?
Christina Aguilera, mohaha!

14) Din bästa revansch?
Oj, har nog inte haft någon sån än.. Det kommer! ;)

15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
Ingen kommentar

16) Mat du aldrig någonsin kommer att äta?
Sparris och någon maträtt med lever i.

17) offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
Ett allvarligt sådant med Paris Hilton, haha! Nej men ett seriöst med xtina eller någon av medlemarna i TH hade inte suttut fel.

18) kaffe eller te?
Te

19) skostorlek?
36-37

20) hur ofta är du på Ikea?
Nästan aldrig

21) om du hade 5 miljoner över ....vad skulle du köpa då? och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
Bills svarta nitjacka som han hade på Rock in Rio som jag bara vill ha SÅÅÅ mycket, se bild här! Gimme, gimme! Det ända jag kom på just nu, haha :p

Sarah skriver:

herregud förhoppningsvis har du råd med något mer än bills jacka för 5 miljoner xD men den är skitsnygg iaf!

2008-08-15 Kl: 13:42:46
URL: http://sarahlu.blogg.se/
dilnaz skriver:

oh, jag älskar den jackan ! har du hunnit se videon än ? :)

2008-08-15 Kl: 14:11:30
URL: http://diilnaz.blogg.se/
Sofia skriver:

jag älskar bills jackor. i alla fall alla mörka, dom är så SJUKT snygga och antagligen svindyra :D

2008-08-15 Kl: 14:25:14
URL: http://sofiabengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0