Blåa naglar!

Jag har helt klart fastnat för färgen blått, speciellt som nagellack. Det är verkligen supersnyggt helst med lite skimmer i också. MIn favorit är från Viva la Diva det som är i blå metallic. Här är en bild från HBG- festivalen i somras när vi var ute på Wallmans, där man ser de blåa metallic nagellacket från Viva la Diva. Jag andvänder annars egentligen bara svart eller vitt, svarta eller vita tippar eller helt natural.. Ett tag körde jag bara på svarta tippar ända sen jag var 17 år tills nu för ett litet tag sen bara. Men det är alltid kul att byta. På tal om det så måste jag göra om mina naglar snarast, dom växter ut alldeles för fort. Skulle gjort det nu i veckan men jag har jobbat och inte orkat åka till stan och fixa det. Vilken färg gillar ni?


Eva Mendes härligt snygga nagellack!

J.K skriver:

Jag brukar oftast ha svarta eller riktigt chockrosa. :>

men den metallic blå va ändå sjukt fin. ;)

2008-08-22 Kl: 14:32:04
Emelinda's blogg skriver:

Riktigt läcker färg! Tyvärr får jag inte ha för utmärkande fäger på naglarna på jobbet :(

2008-08-22 Kl: 14:35:05
URL: http://emelinda.blogg.se/
Sama skriver:

Snällla bästa mirreee!! Kan du snällllla fixa min blogg är du snäll:D. PS. älskar din blogg ;)

2008-08-22 Kl: 15:15:57
URL: http://eskimoo.blogg.se/
Anonym skriver:

i'm in love, älskar din blogg alltså!:D det är nått speciellt med den..:)

2008-08-22 Kl: 16:39:41
Anonym skriver:

svart, rött och rosa. I like =)

de blåa va snyggt de med. Kandke ska ta och köpa mig ett? =)

2008-08-22 Kl: 17:52:47
Annelie T skriver:

Viva la Divas blåa nagellack är en av mina stora favoriter :D Köpte nyligen ett orange skimrande nagellack från Isadora som jag fallit ordentligt för också.

2008-08-24 Kl: 21:40:14
URL: http://anneliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0