Torsdag

Ni mår bra idag hoppas jag? Själv är de toppen förutom mens värk. Idag åker Sora iväg på träningsläger, Suck! Men vi ska iallafall ringas nu lite senare innan hon åker.. Jag har lovat att INTE skicka några sms för det blir skit dyrt för henne, tyvärr kommer det vara svårt haha! Men om det är något med Tokio Hotel så har jag lovat att uppa henne. Idag ska jag skriva lite på min one shot och på min ansökan till min intervju.. Vet inte om jag nämt något innan, har funderat på detta ett längre tag skulle egentligen åka förra sommaren men de blev inte så nu ska jag åka till USA om att går som det ska, ska jobba där som AuPair. Hoppas verkligen man hittar en bra familj man vill vara hos också!

Fick ett sms av Nina i morse, att det är fest hos henne för hon fyller 19 år! Men vilken dag Nina? Hihi.. Det ska bli kul iallafall, sen ska jag på en fest på Lördag också hos Eliin "glitter och glamour" tema. Har redan planerat lite vad jag ska ha på mig, men det är sjukt svårt.. Idag är de efterlyst, måste kolla på det idag har missat de nu några gånger tyvärr för jag har tränat, idag ska jag kolla på det iallafall. Ni ser kanske att jag ändrat texten i min blogg, är de bättre eller sämre? Själv tycker jag att det är bättre för man ser texten mer.. Nu ska jag skriva vidare på min ansökan!

/ MIRRE



HELT galet! MONSOON på P3 just nu ! har de på högsta volym .. var tvungen!! WII

Sora skriver:

♥ OUUF! Det går säkert bra med aupairet, sen är det SORA UND MIRRE ROXX USA som gäller HOTGEOR

2008-04-17 Kl: 14:57:47
URL: http://sorax.blogg.se
emelie skriver:

haha, inte ofta man hör th på radio.
i förrgår hörde jag don't jump, ganska chockad jag blev då. xD

2008-04-19 Kl: 18:09:01
URL: http://emmmelie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0