Nighty Night

Sitter här i sängen, ska alldeles strax sova.. Kollade precis på "den man älskar" med mamsen, riktigt bra film en svensk drama. Om ni gillar svenska filmer så se den, good work.. Förlåt för min dåliga uppdatering idag jag har varit iväg hela dagen med Tirre, först med min syrra lite i stan sen träffade jag Tirre åkte till väla och systemet sen stan och så. Jag mobilblogga men såg nu att de inte kommit fram, tråkigt! Köpte lite kläder idag från gina, kanske lägger upp bild på dom senare.. ska hoppa i bingen nu. Hörs i morgon! godnatt babes! /MIRRE

rosanna skriver:

åh, har du sett den, vi har också "den man älskar hemma", men har inte kollat på den än. är den sevärd? ;)

2008-04-15 Kl: 19:46:12
URL: http://www.rem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0