NATTI NATT

Hallå bloggen, är jag normal? sitter vid datan så här sent! Kan bero på att jag inte tittat på klockan ett tag och tänker nämligen sitta här nu tills Tokio Hotel TV avsnitt 23 är ute, om ungefär en timme skulle jag tro. Eftersom jag redan sitter här så.. Haha! Jag och Cassie håller just nu på att skriva en ff, helt uppe i den så tiden bara springer iväg.. Tänkte gå och lägga mig i tid idag men tyvärr blev det inte så.. aah det är redan uppe.. nu ska jag kolla! SEE YOU! looove /MIRRE

here it is!
btw, som Gusti kämpar upp för den jädrans klätterväggen! hahaha

Johanna skriver:

haha ja visst kan jag det :) vilka låtar vill du ha ? :D

2008-04-24 Kl: 07:18:06
URL: http://jonaya.blogg.se
elin skriver:

först inann man sätte på och bara ser klättraren så trodde jag att georg hade klippt sig :P

2008-04-24 Kl: 07:29:12
Celine skriver:

Hihi de är ju för gulliga...
Förresten, har du sett de nya "photo posters - offizielle kollektion" som har kommit ut? Jag råkade bara dyka på dem på pressbyrån igår, SKITSNYGGA foton i A4-format

2008-04-24 Kl: 11:09:31
URL: http://CELINES.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0