MONSOON

Jag vaknade av ljuv musik, det var nämligen Tokio Hotel - monsoon på radion, mamma skruvade självklart upp och öppnade min dörr jag vaknade direkt och så när låten va slut så sa mamma "härligt att vakna av den musiken va?" JAA.. Nu är jag pigg och vaken ska alldeles strax bege mig till doktorn för att kolla min astma (tror den har blivit värre) Sen blir de fika med mamsen istan och till sist dans träning..  Nu är jag inne på femte skivan av säsong 1 av lost, kan inte sluta kolla nu är det riktigt bra! Vi kollade på andra avenyn i går också men inte dom två andra avsnitten, lost lockade lite mer den här gången.. Hihi. Idag missar jag pang prego på radion, ska ju antagligen inte hem om, tråkigt.. Nu ska jag kila, Kramar på er!


Emma skriver:

Haha men vilken härlig mamma du har :)

2008-04-21 Kl: 12:18:15
URL: http://eeemmalarsen.blogg.se
Cecilia skriver:

Ha världens bästa dag älski :)

2008-04-21 Kl: 13:31:47
URL: http://cicii.blogg.se
isabelle skriver:

åh vad mysigt att vakna till th :)

2008-04-21 Kl: 18:15:49
sara skriver:

haha, förstår dig :) att vakna upp till TH

2008-04-21 Kl: 18:28:29
URL: http://minafinaminnen.blogg.se
Anonym skriver:

tycker du värkligen att th är bra? seriöst?
:(

2008-04-22 Kl: 20:35:42
Sofie skriver:

OH! Damn vilken goo morgon =).
Andra avenyn spelas in precis vid min skola ;D, tror jag "råkat" komma med i några avsnitt xD

2008-04-23 Kl: 17:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0