(mobilbloggar) Tokio Hotel räddaren i nöden, sitter i bilen på väg

0_0.jpg
(mobilbloggar) Tokio Hotel räddaren i nöden, sitter i bilen på väg hem nu har ca en timme kvar! suck, känns som om vi kört en evighet.. Vi råkade köra en liten omväg, haha stackars tirre som kör. Dansen gick inte så bra vi åkte ut i paren och kom precis utanför final och singel kom jag utanför semi. När jag kommer hem kanske jag går in på datan, det lockar otroligt mycket fast jag bara sovit två timmar och är riktigt trött. Tänkte vila den lilla tiden som är kvar på resan. Godnatt! <3 /MIRRE

Louise skriver:

Håller med dom hjälper en ur svåra stunder! :) ÅÅ vad tråkigt att ni åkte ut :( Kram

2008-04-06 Kl: 02:46:00
URL: http://Ltheblackhead.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0