Måndag

Ny vecka, och jag känner endast stress.. I morgon ska jag vara på intervju på skandinaviska institutet för aupair jobbet och jag är måttligt nervös, sitter just nu och slipar på det sista på mitt personliga brev, man vill ju att det ska bli så bra som möjligt. Jag tänkte hinna med att träffa Tirre idag innan dansen men vet inte om jag hinner det har en del fler grejer att fixa inför imorgon..

Jag känner mig väldigt trött efter helgens festande, inte pga av att jag har  "för full" utan för att på lördags natten gick ingen buss eller tåg hem till Cirre, så vi fick slagga i Simones student korridor vilket inte var så bekvämt. Jag och Cirre låg och trängdes i en soffa med kvällens outfit dessutom vilket inte var så skönt, jag är sån som vill tvätta av sminket och helst duscha när jag kommer hem från en utekväll, men icke! Haha det blev väl en timmes sömn, jag vaknade vid sex på morgonen sen och väckte Cirre så vi begav oss till stationen för att kolla om ett tidigt tåg gick, men eftersom det  var söndag så började inte tågen hem till henne gå förrens halv 9, så där satt vi ett bra tag och först och främst väntade på att pressbyrån skulle öppna klockan 8 för en efterlängtad frukost, vi var svinhungriga och ja, vi va först in på pressbyrån, haha.. Sen gick tiden fort och vi var hemma vid halv 10 gick och la oss och snackade djupt om Tom och Bill sen somnade vi.. Efter bara några timmars sömn gick vi upp igen för mitt tåg hem gick vid 2 tiden.. TACK Cirre för en underbar helg! Snart får du komma och hälsa på.
Nu ska jag göra mig en god frukost och sätta på ett avsnitt av Lost eller andra avenyn..
Kan såklart inte bestämma mig!

/MIRRE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0