LÖRDAG

Godmorgon!
Har ni sovit gott inatt? Själv sov jag otroligt not hela natten utan att vakna men i morse (tidigt) vaknade jag av våra äckliga grannar som borrar och håller på.. Men skulle ändå upp, ska iväg till stan snart och träffa Helle sen ska vi träffa två andra TH fans en här ifrån och en som kommer från kävlinge.. Så vi ska bara ta en runda istan sen måste jag hem och kolla vad jag ska ha på mig tills ikväll. Klockan fem ska jag hämta Tirre som slutar jobba då sen diretk hem till mig och fixa till oss lite sen hem till Eliin med tåget..

Igår var vi hos Nina på förfest sen efter nån timme körde vi till stan och fikade på mezo, vi träffade Tirres pojkvän Fredde och Vicce dom skulle till zoobar, vi tänkte dra dit efter vi fikade men de va tomt. Haha, dom hade tydligen hunnit att dra där ifrån.. Nu ligger min syrra här i min säng med kisen och myser.. Skulle gärna ligga och sova några timmar till, hade varit skönt men nu måste jag snart bege mig ner till stan.. Måste köpa lite grejer tills ikväll också idag. Jag fick världens gulligaste sms av min kompis Stoffe i går.. Det värmde verkligen! Är så glad att jag har dig!  Nu ska jag kila, ha en underbar lördag! /MIRRE

image1923
Bkay

Cirre skriver:

Billie

2008-04-20 Kl: 14:19:38
URL: http://cicii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0