girls night out

Hallå alla glada! Ikväll blir de utgång med mina girls, vi ska ses allihopa hos Louice och grilla, mysia lite så där till 11 sen drar vi ut till tempel antagligen eftersom aleks har fribiljetter till oss dit.. Är lite stressad som vanligt, ska snart hoppa in i duschen och så sen ska ja möta alla på maxi vid kvart över 8, ni förstår kanske varför jag är stressad? VARFÖR sitter ja då här.. Haha för att ja är beroende av min bästa vän. i Knäll nannar jag nog hos Louice sen i morgon blir de upphämnting av min lilla unge på knutan.. SORA! Så stannar hon här tills söndag på myspys.. Henne kan man aldrig få för mycket av.. Har saknat dig hotgeor.. 
Ha en trevlig valborgs kväll sötnosar! ♥ /MIRRE

image1986

d skriver:

du är väldigt vacker! :)

2008-05-01 Kl: 12:35:02
URL: http://debbii.blogg.se
marky skriver:

så snygg bild ;)

2008-05-01 Kl: 22:02:32
URL: http://marky.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0