FREDAG

Jag ska iväg till Nässjö idag till Cirre, så jag stannar där över helgen för mys och party. idag kommer Adam Tensta till ett ute ställe där också, vi funderar på att gå dit men ja vi får se. Jag köpte min tåg biljett i går, sån sista minuten det är billigast och bäst. Hihi, I natt satt jag uppe som vanligt med Cassie rätt länge, haha! jag kunde ändå inte somna sen när jag väl släckt och stängt datan så nu är jag skapligt trött och lite ont i huvudet. Jag tänkte ta med min data till Cirre, jag måste skriva på mitt personliga brev till aupair tills på Tisdag då jag ska på intervju, så jag kan lika gärna göra de på tåget.

När jag kommer fram så ska vi gå och handla lite gott att äta och in på systemet en runda för att handla några cider eller något tills ikväll och i morgon. Jaa, i morgon blir de fest i en studentkorridor, alltid lika trevligt. Jag har ju hört min syrras fina historier hos Bejer och dom andra i deras korridor.Vi tänkte hinna med en myskväll också, de får antagligen bli mitt på dagen eftersom vi inte hinner på kvällen då blir de party! Igår shoppade jag lite eftersom lönen ändå kommer idag så kunde jag unna mig lite, så det blev ett par gråa cheep monday jeans och ett par silverfärgade converse. Skorna har jag kännt en speciell kärlek för ända sen första gången jag såg dom, så kunde inte motstå.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0