arrived

Nu är jag framme hos Cirre, vi har precis varit på systemet och på hemköp och handlat lite, det blev några cider till mig och vin till Cirre, på hemköp (där hon jobbar) blev de tacos och lite gott.. Så nu är vi bara hemma hos henne sitter och njuter av solen på hennes balkong, härligt! Vi ska snart börja med maten, är svn hungrig. Ikväll blir de atingen mys eller party för ikväll är det ju Adam Tensta här i Nässjö :) men annars om vi blir hemma kör vi på film och gottis så partar vi i morgon istället. Resa hit gick jätte fort, på väg till hässleholm (där jag skulle byta tåg) träffade jag alex bp, vi snackade om allt mellan himmel och jord, var riktigt länge sen vi sågs. När jag hoppade på x2000 mot sthlm så öppnade jag direkt min laptop och började skriva på min ansökan till aupair så ja har det färdigt.. Nä nu ska vi laga mat! Hörs sen babes! ♥ /MIRRE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0