fasiken vad jag är tradig

Senaste impulsköp: en kaloribomb på ICA vid namn sombreros, tro mig jag lämnade inte kvar en smula
Bästa fiket: jag gillar robert's på väla är nog ensam om de?
Färg du hatar: grön, gul, lila typ alla förutom svart, vitt, grått.. sån är jag :P
Nåt som gör dej förbannad: att bli hungrig när man precis borstat gaddarna
Så får du motion: dansa
En bil är en: bil om det är en chrysler och är svart
Pryl du inte kan vara utan: pengar
Lyx är: lindsays garderob

Du gör med 100 upphittade kronor: oh, ingen aning.. fikar kanske?
Finns det någon bok du önskar att det gjordes film av? gömda med LM
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta? personlig assistent
Om du hittar en femma på gatan, plockar du upp den? självklart
Vad är det första du tänker på när du vaknar? jobb? nää sova hela dagen lång !!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0