eva och adam forever

(tobbe säger) - eva, nu har du duschat i 47 minuter, vet du vad som händer då? då trillar huden av det är inte särskillt snyggt!
(eva säger) - kul att man har en sån shysst brossa som vet så mycket, vilken tur jag har, jag är så hiiiiimla lycklig.
(tobbe säger) - vet du vad som händer sen? sen lossnar hjärnan och rinner ner i avloppet.. om man har nån asså, där har du tur eva!
(eva säger) - kul det ska bli och gå i plugget idag
(tobbe säger) - EVA??
(eva säger) - en toppen dag!
(tobbe säger) - EVAAAAA!!!

sitter och skrattar för mig själv, älskar eva och adam finns inget bättre !


image343image344

Cassandra skriver:

haha, ja eva och adam är för bra asså. :) skratta åt det du skrivit nu. ;P

2007-09-07 Kl: 16:23:25
Mysis skriver:

Jag köpte filmen till mina barn förra julen. och jag måsta bara se den. Jag gillar verkligen Eva och Adam. den är så bra.

2009-06-15 Kl: 11:53:11
URL: http://izdrottningen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0