rosa bandet

jag kom till jobbet kl 11 då ja började, fick reda på att vi skulle sälja rosa bandet, jätte bra tyckte jag sålde 16 st under 5 timmar.. de e ganska bra faktiskt.. frågade nästan varje kund, förstår bara inte vad vissa tänker med? en kille som ja frågade sa att de va jobbe pengarna (de förstår jag) men sen la han till att dom bli nog sura om ja lägger pengarna på sånt onödigt. då höll jag på att tappa hakan, hur har han mage att säga "sånt onödigt"? blir så suuuuur.. sen vissa sa att nej inte när ni frågar.. de ska vi fråga om tyckte hon, sikken kärring är de på hoppande att fråga "vill ni köpa rosa bandet"? verkligen inte! sen massor av kunder som fick bla en tjuga tillbaka så sa jag vill du skänka denna till forskningen till cancerfonden.. så hör man ett nej, tack tror inte de. jag hade tyckt de va riktigt skämmigt att säga nej.. asså en tjuga är ingenting då lägger folk hellre de på en magnum dubbel som kostar 18 spänn som dom bara käkar upp .. fan va förbannad man kan bli. fast jag blev glad när dom sa att dom ville köpa en innan ja hant fråga.

image430


så pallra er i väg och köp ett rosa band, finns bla på ica och lindex. för er som inte tycker dom är snygga, köp dom ändå ni bidrar med 20:- genom att köpa dom inte genom att ha dom på er. sen är de ju en fördel att ha den på sig folk runt om kring ser den och tex sånna som jag slipper fråga dig om du vill köpa!



nu är de snart avgång till katrineholm (de ligger typ vid örebro) tävling i morron.. håll tummarna mina vänner



Elin skriver:

thank you honey! :) så söt. hur gick de på tävlingen? miss ya

2007-10-14 Kl: 14:19:12
URL: http://ejlinen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0