pigg och vaken

i morse vid halv 9 ringde min chef och fråga om jag kunde jobba från 13-2o visst ställer man upp :) så jag och mamma gick till ica kl halv 1o och handlade frukost som blev en ciabatta med leverpastej och majo på den ena och den andra nutella såklart.. och en god toffé yoggi till och massa té! nu sitter jag här och ska snart ta bussen ner, sen ikväll blir de att jag ska träffa carro, vi får väl hitta på något myspys sen ska hon sova här.. hoppas hon är pigg på att träna im på friskis.. det behövs nu innan tävlingen.. gosh jag som inte ens kan min dans flytande utan adrenalin och nervositet i kroppen hur ska de då gå på dansgolvet? ååååh kommer aldrig gå.. fan varför har jag inte tränat mer? /M ♥


image371

nina mariwany skriver:

gumman :) aleksandra frågade om jag skulle med er på fredag till tenpel , men du skulle ha föfest ! men jag hade tänkt ha de hos mig sedan innan .. har flyttat nu ju ! men du kanske jätte gärna vill vara hos dig ? isf e vi ju de :D kiss

2007-10-03 Kl: 12:52:10
URL: http://ninamariwany.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0