onsdag

tävlingen närmar sig med små steg.. är mega nervös inför både solo och par eftersom vi har ändrat mitt i dansen lite här och var som man inte ska göra egentligen, men när man inte är nöjd så måste man. blev precis klar med alla mina nya steg till solon så idag blir de mycke träning efter styrke och konditions passet.. idag har hela dagen gått åt till städning eller iallafall fram till nu, känns skönt att få räshat upp rummet innan va de world war two. simpsons är i full gång här vid datan, är sjukt sällskapssjuk när jag sitter vid datan även när man pratar med folk, måste ha ljud runt om kring hela tiden.. pratar med anna nu hon kommer ner i morgon från sthlm.. saknar henne mega så imorgon blir de fika innan min och tirres träning med anna sen på fredag blir de mat ute någon stans ingen ute kväll för mig jobba tidigt på lördag.. de får bli när tirre har sin tjejmiddag istället.. grattis i efterskott tirre på 19 årsdagen (30/10) sitter fortfarande utan teoriböckerna, pallar inte plugga när man redan gjort provet en gång orkar man inte plugga om.. suck! men jag måste.. 
              ♥    /M


image515


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0