myggan

image468har precis kollat på tv hela kvällen riktigt skönt, har legat med extrem huvudvärk sen jag kom hem antagligen är de för min mössa kom ja på innan jag har den för långt ner nästan vid ögonbrynen vilket get huvudvärk.. iallafall så började kvällens program med topmodel som va de bästa och roligaste avsnittet hittintills.. riktigt löjlig är vendela (kärringen som håller i programet) hon verkar falsk och är allmänt störig.. haha! sen fortsatte kvällen mot kanal 5 där de va fråga olle som inte var så jätte roligt och intresant som de brukar kanske ör att de va tråkiga gäster som man inte riktigt kännde till.. och sist men inte minst myggan som bara är så jäkla härlig. roligaste programet som skapats, inte så konstigt när filip och fredrik är i spetsen. i morgon blir de sömmerskan, måste fixa en grej med min solodräkt som jag velat ha ett tag kommer väl upp bilder senare efter tävlingen i västerås den 17/11 .. längtaaaar! jobb hela helgen med start i morron som man fick reda på nu ikväll inte lika roligt, men så är de när man är extra de e ju skönt att inte jobba hel tid men hade varit skönt att ha sitt schema för iallafall en vecka fram så man kan planera, skulle tränat men de gick åt sopan tyvärr och vi som behöver träna både par och solo.. snart är de cis måste kolla.. godnatt!

m i r r e

amajlaa skriver:

tack detsamma=) menar du designen eller innehållet ? ha de nice!

2007-10-24 Kl: 23:49:42
URL: http://amajlaa.blogg.se
amajlaa skriver:

aha okej roligt att höra :D din me, brukar läsa den ;D

2007-10-25 Kl: 00:03:24
URL: http://amajlaa.blogg.se
amajlaa skriver:

okej nice=) sov gott!

2007-10-25 Kl: 00:25:36
URL: http://amajlaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0