lite verkstad


image374sitter här och tråkar, väntar på att maten ska bli klar så vi kan käka sen åka till väla, tirre tipsade om hemtex snygga påslakan, måste köpa några, har endast ett som passar till mitt rum :/ utgången i gårkväll va lyckad, rolig förfest hemma hos nina med sanning och konsekvens kort spel.. HAHA! riktigt sjuka frågor och påståeende.. snart har man uppskrivning, hoppas man klarar de.. vill bara ha körkortet nu, orkar inte hålla på med de mer, usch de e så tradigt! sitter här och försöker plugga.. haaaa! mycke sagt och lite verkstad. vi missade idol i går också, men hörde att anastacia åkte, de va väl ändå rätt? tyckte jag iallafall! snart får man väl gå och fräsha till sig lite, känner mig som en dränkt råtta, usc vill helst duscha direkt efter man varit ute. tänkte söka lite jobb också dag på väla, man kan ju inte sitta i kassan hela livet heller, usch jag gillar inte mitt jobb just nu.. alla tjatar och allting är fel, dom ser verkligen inte när man kämpar som mest och försöker, nä dom kommer och kollar när man är som tröttast när man råkar jäspa eller sträcka sig. varför? ^^, nu vill jag bara bort från de äckliga stället och jobba i en klädesaffär eller vad som utom där jag är nu.. piiiii! imorgon blir de kalas hos mormor som fyller år.. då får man väl träffa sina söta små kusiner också. jag har fått uppgift att baka mina berömda "nytto" muffins, haha .. dom är faktiskt ät bara, mycke goda. mamma bakar bullar och de luktar i hela lägenheten.. nä nu börjar mitt inlägg likna en roman, ska ta en kalldusch nu.. de behövs!

kyss ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0