famous dancer

min statistik är ganska bra, många läsare de e roligt :) idag blir de träning och stan med tirre, måste träna på vår nya pardans.. de kommer gå bra när man kan den, lagt till lite nya steg som är skit bra. i kväll bär det av till min kära arbetskamrat Maria, dom skulle ha lite gäster hemma sen ska vi väl ut någon stans. i morse for tirre upp som ett skott halv 10 (stackaren som varit vaken sedan 8) jag sov som en stock eftersom ja varit ledig haha lång ledig från jobbet.. när man varit ledig så mycke vill man bara jobba.. riktigt tråkigt att bara gå hemma ;/ tirre skulle i väg till banken med hennes mor sen vid halv 2 ska vi ses i stan och träna, måste köra min solo också de va ett tag sen man träna på den ordentligt.. måste träna eftersom tävlingen gick som de gick gjorde om samma steg alldeles för många gånger, icke bra!

KISSES! /M ♥image451


















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0