det luktar nybakat

sitter här med en nybakad muffins i min hand och ett glas mjölk.. nä usch där ljög jag men gott hade de varit om inte smeten jag åt för en minut sen va så mäktig, det är väl så alla gör eller är det bara jag? smeten är mega god.. muuums !! men dans ikväll bränner bort de mästa av smeten i min mage. eller på? haha.. skulle egentligen göra pollymuffinsen men jag orkade inte ta mig till ica och handla polly, det va de enda vi inte hade hemma så de fick bli vanliga traditionella muffins.
tittade på oprah i morse, morse och morse klockan var väl runt halv 12.. finns det något bättre än att titta på henne? nix älskar oprah im a real fan. kom och tänka på j.lo's nya sound, den är väl sådär men vrålet i slutet är ingen hitt, usch hon kan verkligen inte sjunga kan inte hon bara hålla sig till de hon är bra på (skådespela) .. ytan the voice hade jag inte överlevt, lite och ta i men nästan sant, på radion finns inte ett piss alltid samma gamla låtar, på the voice spelas också samma ibland men det är iallafall nya låtar och bra sådana :)
varför blev jag sugen på cola, sen bara hoppa i sängen och sova tills i morgon? cola är sannerligen en god dryck, kanske den bästa? men måste den vara så jäkla nyttig, haha.. önskar man ändå kunde säga så cola består till hälften av socker.. tänker inte dricka någon cola trots att vi har 2liter hemma.. (tog det gamla hederliga vattnet) snart är det tävling och jag kan knappt min dans, den är väl max 50 sek lång och jag ska helst ha 90 sek.. fasiken vad jobbigt.. kan inte komma på de nu, får ta de till nästa tävling, får gå som de går !
i morgon bär det av till malmö med mamsen som ska shoppa skor! hoppas jag inte hittar något för jag har redan slösat mer än vad jag ska blev en del inköp i köpenhamn med aleks ♥ bla en skinnpaj åh vad jag älskar den, har velat ha den ända sen sthlm.. och dyr var den egentligen men fick den för 899 dkk egentligen kostade den 1699 dkk.. haha vad butiken gjorde fel.. dom trodde de va fel på priset i datan eftersom prislappen visade 899 på den jag tog men på alla andra skinnjackor stod de 1699 dkk.. så bra för mig :D haha dom får skylla sig själva, jag säger ju knappast till så duktig är jag inte.

 
/M

nattani skriver:

en dans på 90minuter ? :S ofta man orkar det :P

2007-10-02 Kl: 18:35:13
Cina skriver:

Vaddå skinnpaj! det ha väl jag åxå! hihihi

2007-10-05 Kl: 21:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0