söndag

image547

teori, usch och blä men jag måste plugga. har provet snart och ja vill verkligen klara de, denna gången.. i går va de mys med mamma, efter mitt jobb körde vi till asia kock och beställde mat som vi tog med hem sen åkte vi till bogarts eller videomix, men för mig är de alltid bogarts, där köpte vi godis, chips och läsk, de blev två filmer också number 23 med jim carrey och beck de tysta skriket sen åkte vi hem, åt och kollade beck, riktigt bra va den.. har hoppat över en nu har inte sett 22an men den får ja se snart, det är inte riktigt sånna man behöver följa så de e bra. så idag får de bli den andra filmen och såklart andra avenyn, sen vill jag kola på sandor slash ida också den går i dag på kanal 5 kl 2o.oo! missa inte den om ni inte sett den, är sjukt bra. i fredes va de också mysigt vi åkte hem till tirre allihopa anna också , efter jobbet vi lagade mat (tacos) och snackade.. sen skulle vi ut men ka ångrade mig och åkte hem. skulle jobba tidigt, tur att ja inte gick ut för jag va mega trött på morgonen. HATAR våra äckliga grannar, varje lördag ch söndag vaknar vi av att hon dammsugar och de låter inte lite heller, det måste vara något fel på hennes dammsugare som den gnäller.. sen hör man deras unge varje natt också, men det är ju inget dom kan hjälpa! i morgon är det disco träning har inte tränat de på nån vecka nu, förr förra gången orkade vi inte, eller jag va sjuk och tirre pallade inte, sen förra gången glömde vi att de a höstlov haha, men vi kom ju på de i god tid som tur va. men nu i morgon är de äntligen lite svett och kämp på listan annars ingenting förutom plugga teori. man gör ju inget vettigt när mab är hemma och är ledig från jobbet. säger det igen men jag är ledig oftare än vad jag jobbar, fan vad jag vill ha ett bättre jobb med fasta tider, hatar att min chef kan ringa kl 8 i morgon bitti och fråga om jag kan börja jobba kl 11, ORKA det? nix jag är trött på de nu.. ska sätta mig i soffan med hd's bostads del och kolla jobb.. är man inte slö och trött så blir man de.. suck, jag är redan. nu ska vi hem till mormor och där blir det inget pluggande kan jag lova där ska jag bada, slöa och äta gott. im driving, varning för övningskör.. ciao!

/M ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0