on my soul

image622igår blev de party med tjejerna, dock inte alla tjejer men johanna och maria från sthlm som va här på en visit.. hon kom hit i töorsdags kväll då åt vi bara gott och kollade filmer, i fredags blev de en shoppingtur i köpenhamn.. åh gud vad jag älskar den staden alla affärer oh små fik, de e så mysigt! där hittade jag en del kläder, nu äntligen när lönen faller på plats är de inte fel att shoppa lite, men spara måste jag också göra nästa månad blir mycke utgifter speciellt till jul.. usch vad mycke pengar som kommer gå.. aja så e de. nu har maria precis åkt hem :/ synd att hon inte kunde stanna en dag till så kunde hon hängt med på julskyltningen i morron, de e alltid lite mysigt, en tradition med tjejerna att gå där och äta polkagrisar i kylan. på tal om ingenting så har jag skaffat mig en sån grej som man ser vikla som kollat min blogg, fattar inte ett skit så de va inte roligt då, man vill ju veta vilka trogna läsare man har, vet bara hur många man har per dag, ni som läser släng gärna in en komentar så man vet! hade varit kul. nä nu måste ja fortsätta med städningen, mitt rum blir aldrig städat känns de som, hatar att städa och tänk så många fler gånger man ska göra de i livet, i är bara ban, hallå? min morsa har städat längre och jag klagar redan. haha, hur kommer de gå? jag kommer bo i en råtthåla till slut. synd att de inte blir christmas cup får vår del, fast de e hård konkurens hade de varit riktigt roligt att se vart man kommer lixom.. nu är inte nästa tävling förrens nästa år och det är inte ens satt ett datum men de är väl i februari någon gång. i går snackade jag och maria gamla minnen, när vi va typ 10-12 år, haha fasiken va roligt. inte kul för er att veta men ni vet hur det är när man träffar en gamal go kompis man inte sett på flera år, munnen går i ett man kan inte sluta snacka! förresten så funderar jag på att köpa mig en hatt, en sådan rockig snygg.. hade varit kul med lite nytt, ska in och kolla lite kläder på olika sidor nu, dags att beställa lite? bara inte alla pengarna ryker nu.. gaarh! jag kan verkligen inte hålla i dom, lönen kom i går haha.. halva är redan slut detta är inte klokt, ja måste sluta shoppa och allt vad man nu gör.

/M♥

majzan skriver:

Åh typiskt,nu sitter jag här hemma o e arg för att jag inte kunde varit kvar en dag till :(
Men fan Maria,jag räknar med att du kommer hit snart! :D

2007-11-24 Kl: 23:46:30
cammi skriver:

Jag brukar läsa din blogg ibland :)

2007-11-27 Kl: 17:03:13
URL: http://nogg.se/randehed

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0