girls night out !

image568
upptering från gårdagen .. började med jobb upp och hoppa kl 7 slutade rätt ritigt så det va skönt,fick gå hem redan kl 2 då kom tirre och mötte upp mig sen gick vi och träna på dansen, blev inte så mycke träning vi va rätt trötta och omotiverade, usch vi måste verkligen träna.. haha man kan inte bara markera nu när de snart är tävling. efter träningen åkte vi hem till oss själva ja gjorde ve mig till tirres tjejmiddag som började kl 7 oh god middag bjöds de på och änu godare efterrätt marängswiss :D mums! efter hennes goda mat satt vi och snacka ills bussen gick ner till stan och mot tempel, som va roligt faktiskt man har nästan roligare utan sprit, de e bättre utan för då slipper man illamåående dagen efter.. nu på tal om dagen efter så ä jag  och tirre redan uppe och ve gjorda vi ska på shoppingtur i malmö men först inom maxi för att handla något gott till färden.. tack för i går tirre, du gjorde ute kvällen till den bästa. antagligen nu när jag skrivit har de blivit lite stav fel, tirres trådlösa tangentbord är knas men hon är fortfarande bäääst ♥ i kväll blir de bara mys framför tvn, ska inte göra något ansträngande iallafall, har ont i huvet sen dom två kuddarna jag la på i natt, inte van men skönt va de att få lite sömn. nä nu tirre måste vi ge oss av, hon springer här och packar, haha TH trööjan hon ska visst jobba imorgon sånt e de, vissa har ju ett jobb att gå till och andra inte. ;P måste söka nytt så e de bara ! har lite planer till våren och då kan jag inte binda mig i ett fast jobb. tyvärr blir jag nog kvar på de gamla vanliga haha.. men alla är så snälla och roliga där kommer saknaalla om ja sutar.. buuuä! nu ska vi gå /M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0