dagens lediga dag började med ett besök på nagel studion och göra om dom förskräckliga naglarna som växt ut mer än väntat, så fick göra om dom helt vilket jag ville också, så de va bra! efter trekvart kom carro in där fick hon sitta och vänta ett litet tag för hon va inte färdig än. när hon väl va klar bestämde vi oss för att kolla lite på hm och gina där stannade vi rätt länge och snacka med aleks om helgen.. kanske blir champange safari efter julfesten med jobbet, vi får se.. hade varit rikitgt kul.. utgång på fredag? ingen aning än.. skulle iallafall träffa johanna i vilket fall som helst, känns som om de va länge sen vi sågs fast de va i lördes. saknar dig redan ♥ .. weey biljetterna till thailand är bokade nu, de blir från juni till juli vilket är hot, hot, hot! de får man ta om man nu vill dit! bara inte tokio hotel kommer till sverige under den tiden, då blir jag jätte ledsen, kanske skiter i att fälja med.. haha! jag är störd. awe ja tycker synd om tirre som jobbar hela dagarna långa.. man förstår att hon inte orkar träna så de blev ingen träning i dag heller.. :/ jag har fått dille på deal or no deal.. sitter som klistrad när det är.. hon förlorade just 5 mille, to bad for her önskar att man själv va med där! hade varit glad om ja vunnit 10000:- haha. på tal om pengar så hittade jag ett par super snygga stövlar inne på åhlens som ska köpas eller önskas i julklapp.. dom är från vagabond och kostar 1395:- så de e inte så farligt, har velat ha dom ända sen jag såg dom i förra glamour tidningen år galen i dom! riktigt snygga är dom. carro hittade stövlar idag som va supersnygga också.. svarta helt vanliga snygga.. dom jag vill ha är väl lite mer rockiga passar great till min stil. nu ska ja käka lite thaifood.. /M

image691
God bless Bill Kaulitz

Tilda skriver:

åh , härligt att åka utomlands =) gäller ju bara att ha cash förstås =P inte så lätt när man fortfarande går i skolan dock .

2007-11-28 Kl: 22:44:09
URL: http://tildaadahl.blogg.se
Tilda skriver:

Ja, det är klart ! Tar studenten till sommaren ^^ Tänkte försöka hitta ett jobb i butik då , eftersom jag går Hantverk - mode , kläder :)

2007-11-28 Kl: 23:11:54
URL: http://tildaadahl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0