snart blir de vuxenkalas för min syster som fyllt 17 år, smörgåstårta och tårta! yummie jag som skulle börja vara nyttig, men de e ju lika bra att börja på måndag, haha ny vecka lixom! snart kommer gästerna, sitter här i loffekläder de e nog dags att byta om. gårdagen spenderades med johanna ♥ me loves you. i kväll blir de andra avenyn med rester från kalaset.. fasiken vet  inte om jag kan gå på julskyltningen ikväll, har lovat tirre men jag har skit ont i halsen, vill ju träna i morron de va väl nån vecka sen! haha.. fan va fet jag är! okej krydd där. ;p idag bakade jag tårta, den blir nog god, de e den jag och johanna (fridlyst) kom på, om du kommer i håg? haha den med marabou så jäkla god! om någon klagar, oooh dom skulle bara våga. haha! nä nu ska jag göra något vettigt, jag som skulle börja på min nya solodans i helgen.            /Mirre ♥

image677
gorgeous Lilo

Tobias skriver:

Svar: kul att höra :]

2007-11-25 Kl: 14:36:53
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0