I'ts beautiful

aaah work, work !! idag blir det lite kosing i bössan som jag kan behöva efter costa brava, där man kommer bli fattig som en lus. scrubs på morgonen är aldrig fel dubbelavsnitt dessutom olyckligt vis sitter jag och pluggar på min redovisning och är sur över att jag ska jobba snart.. man vill bara att skolan ska sluta så man kan luta sig tillbaka och ta tag i körkortet. just nu har jag för många bollar i luften vad gäller skola. riktigt härligt att man inte ska jobba så mycket denna månaden för nu händer allt costa brava, balen och nästa månad studenten.. nu är allting fixat förrutom smycken till studenten och att min tröja ska sys in lite, ja jo balklänningen är inte klar alls, men sömmerskan är snabb, läste att det tar typ 3 arbetsdagar för en balklänning att bli klar.

i går blev det bowling med jocke, johanna och älsklingen kl 22.oo till 23.oo fille vann överlägset sen kom jag tvåa med jocke tätt intill och johanna sist. men kul var det! idag har jag INGENTING planerat, tror jag ska hem och sova efter jobbet, man blir så trött av att bara sitta och dra varor. piiikatten!
studentkalaset är snart klart också, ska bara skicka ut mina inbjudningar, hoppas alla kan komma bara! trist att ingen av ens kompisar kan, ja skulle vilja ha alla mina kompisar där, men dom tar studenten dom också.
trist nog så blev det ingen våravslutning för min och tirres del, vi skulle uppträda med en mixning, får bli i skolan istället, hoppas den blir bra tills dess för nu såg den ganska katastrof ut.. två danser som vi inte ens hade börjat på i går och vi trodde att vi skulle bli klara med allting tills söndag. haha! typiskt oss, börja två dagar innan, normalt är väl en vecka innan, men inte två dagar. HAHA!
snart får vi väl vära sommar scheman också på jobbet, ska bli mycket intressant att se dom. hoppas man får lite ledigt då.. seeeeeeeeees

so long!
61805-232


























Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0