I need my man

fille du är saknad.. behöver din kärlek nu! igår somnade jag vid halv 6 på kvällen och vaknade halv 7 på morgonen och var ändån skit trött, kanske övertrött? i morgon är den näst största dagen, BAL! min klänning är inte färdig börjar få lite smått panik eftersom jag vill testa smycken till, vet inte riktigt vilka jag vill ha än.. som tur är så finns allting hemma till hands. ska hämta balklänningen vid 12 tiden sen fixa naglarna efter de och träffa johanna i stan ska handla allt de sista tills balen.. pratade lite med sömmerskan om klänningen, en liten ändring som egentligen är lite tradig men måste annars blir det inte bra. vill inte gå och dra i klänningen hela kvällen..
åh nu röker femman på första våningen igen, värsta skorstenen.. men inget gämnfört med johannas jocke. haha fy asså som han rögar.
som grädde på moset är jag sjuk också, bombförkyld och hostig.. hoppas det blir lite bättre tills i morgon.. vilket jag inte tror men. ;/ nu ska jag gå och vila lite till

/mirre

61805-242


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0