costa brava

snart bär det av, bara lite kvar att fixa tills avresan på fredag morgon, gissa när båten går? haha halv 5 på morgonen. kommer jag vara vaken? skulle inte tro de! måste packa färdigt allting, känns som om man vill ha med hela garderoben men så funkar det inte riktigt.. får bara ha med 20 kg ja det kommer kanske inte gå så bra för mig, sist jag vägde var där mycket över. så får ta bort lite ;p tack gode gud är ett fantastiskt roligt program skrattar igenom hela showen. HAHA kvällens final slår allt. haha Henrik Dorsin.. bästa av alla! nog om det, ikväll ska jag, tirre och aleks till nöjesgalan på tempel.. börjar inte förrens 23,oo lite väl sent.. blir väl bara nån timme man är kvar där! i morgon blir det väla med mamsen måste fixa det sista inför costa. balklänningen ska också hinnas med i morgon, ska prova det för sista gången innan vi åker nu.. sen är det ingen återvändo! hihi.. det blir säkert bra.nä nu ska jag kolla top model. I WANNA BE ON TOP! YES!! mohaha.

later!




hey! my name is beautiful
61805-239


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0