candyman

tirres chef är störd på riktigt, hon bara fick jobbtid utan att han sagt till henne.. så det blev ingen träning idag ; / måste träna rejält egentligen innan uppvisningen på sundspärlan, känns lite stelt fortfarande i låren men hoppas det blir bättre och inte värre. då kan ja inte vara med på något uppträde i skolan , SUCK! älskar att dansa med dig tirre! tiderna är ju snart ute.. nu bär det av till stan med Johanna på en mysig fika någonstans antagligen på mezo eller espresso house, där dom har chailatte iallafall ;p för gott för att vara sant. älskligen jobbar och sliter hela dagen lång i solskenet när man ska vara ute och njuta. men pengar får han för det och det är inte dålligt. nä nu ska jag gå och ta på mig lite frächare kläder än sunkiga gympabyxor och t-shirt börjar känna mig som britney, jag har fan ingen smak för kläder längre.. enjoy the rest of the day!



61805-232


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0