tears of joy

jag vann guld klassen igår, ruset sitter fortfarande kvar och mitt självförtroende ligger på topp, ni förstår inte var detta ger mig, glöden att fortsätta dansa disco utan att känna mig kass. nu är jag i starklassen näst högsta. nu är det bara paren kvar. idag känns allting skönt, i morgon blir det stressigt som bara den, musikalen ska träna hela dagen inför föreställningen på tisdag. hoppas allting blir perfekt. snart ska jag ta en promenad ner till stan och kolla på filles nya lägenhet. längtar tävlingen i västerås, grupp, solo och par ska tränat så att det ryker om oss. som våra mammor tjatade i går om att vi inte kunde ha svart i grupp för att vi inte syns.. klart vi gör så sa vi att vi drar på rött läppstift så är vi drottningar på dansgolvet. måste skärpa oss med dansträningen.. alltid träna minst 3 ggr i veckan på danserna och minst 2 timmar. helst, men det blir väl bara 1 timme. nu ska jag ta hand om min mamma som är lite kyld och illa mående ; / ... sen ska jag ut i det fina vädret och bara gotta mig ordentligt för i morgon blir det fullt håll igång med all träning både discon och musikalen.. :) btw så satte domarna en etta på mig och två tvåor! och jaaaa, jag är glad! "HAHA"
bagckaa!

61805-191

Nattani skriver:

Grattis Mirre :D / Nathalie M

2007-03-04 Kl: 18:14:46
KAROLINE skriver:

cool bild!

2007-03-09 Kl: 10:55:24
URL: http://thatshot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0