söndag

vaknar och tror att klockan är över 12, jag sträcker mig efter mobilen för att kolla vad klockan är 08.10.. åååh härregud låt mig sova lite till men min kropp var utvilad. klockan 09.oo stod vi utanför ICA och väntade på att dom skulle öppna (vi, jag pappa och sanna var först in i butiken) handlade nybakade frallor och en go film. efter vi käkat frukost blev det filmtajm vi såg "varannan vecka" som var as rolig och bra. igår såg jag "som man bäddar" som var ännu bättre, en riktig kanon film.. den rekomenderas. nu snart ska vi kolla på bandet från thailand som jag inte sett än. ikväll blir det fransklippning på mina parkläder har BARA fyra rader kvar att klippa suck vad jobbigt! som jag längtar till tävlingen i västerås kan knappt vänta står hemma i köket hos papsen och kör både solo och par om och om igen. hah, jag som skulle vila bort min förkyldning har istället tränat bort den. igår var den längsta dagen någonsin på jobbet cp kärringen klagade som vanligt fan, klarar inte av henne.. måste just hon jobba där också alla andra är super goa, gillar mina arbetskamrater. på tal om arbetskamrater så har elin köpt min dräkt nu så nu har hon också en ny dräkt till tävlingen, ny och ny kanske inte helt ny, ändvände den bara tre ggr så den är i bra skick.. ikväll ska jag nog träffa fibil, men han har inte ringt än och han skulle ringa när han vaknade, han sover aldrig längre än 11 och klockan är över 1.. älskar våra nya parkläder snart är mina solo klara ska hämta dom på tisdag, eller testa dom iallafall och hämta dom när stenarna är påsatta. åh, älskar att dansa!


61805-209


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0