Perfect

Ikväll blir det mys med mamsen framför tvn med hembakad pizza.. vi ska se den senaste wallander "hemligheten" håller på att fixa degen till pizzan nu, sen ska den jäsa i 3o min.. sen efter dansen kommer elin hit och ska köpa mina gamla solokläder. fan också jag missade simpsons, får se det kl 2o.oo på tv6. måste till skolan i morgon, vi måste börja filma vårt arbete på median annars blir det aldrig gjort, bara alla är där i morgon då. efter skolan blir det jobb till 21,oo så stänger vi också, fan va jobbigt! hoppas tirre får sommarjobb där så vi kan längta till jobbet hade varit lite skönare. vad ska man ha på sin pizza då? kanske blir det en vanlig vesuvio eller capriciosa, hmm.. måste tänka lite på de. fyfasiken så trist och vara sjuk man bara degar hela dagen lång, fick ett ryck igårkväll iallafall och städade rummet vilket inte håller så fasligt länge. nu tränar tirre och alla mina dansvänner, rövhål.. jag vill också, nu när man behöver träna till v-ås tävlingen måste ta igen på måndag då.

competitions
» UKM helsingborg 17/3
» Westra Aros disco cup 31/3
» Leksand disco SM 28-29/4
» våravslutning helsingborg 6/5



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0