booring

så nu har jag bestämt mig för att göra denna förbannade utmaning för 3 jäklar har utmanat mig tirre, anna, nina..

Tävlingsregler:
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.


1 : jag tycker att gamla tanter med grått hår är extremt söta speciellt sånna som ler mot en

2 : sjukt galen i chips av alla sorter, vill inte vara det men kan inte sluta jäkligt jobbigt

3 : hatar sova med håret nere på ryggen oavsett vilke ställning man sover i, jag måste ta upp det vid kudden

4 : tänker igenom mina danser i huvet överallt även innan jag ska sova, utan att tänka mig för bara blir så

5 : kollar ALLTID på tv, kan vartenda program vilken tid osv. jag är tv beroende kan inte sluta

6 : är beroende av te i alla sorter älskar te


jag utmanar ingen, tänker inte göra det heller folk tycker bara det är otroligt jobbigt ;)




Anonym skriver:

haha nr 3 pa din lista haller jag exaxt med om!! hahah

2007-03-27 Kl: 18:53:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0