addicted to porridge

jobb, jobb, jobb och mera jobb! idag sitter jag i kassan ända fram till 2o.oo hoppas man får lite trevliga storhandlar kunder.. i morse började vi o8.15 är så jäkla trött på tidiga mornar, jag och tirre höll på att försova oss, idag hade vi bara filosofi önskade att det var foto istället så hade vi sluppit att komma. i kväll blir det bara lungt framför tvn med mamma antagligen, jobb i morgonbitti också upp och jobba 1o.oo - 16.oo inte så farligt faktiskt hurra för OB :) efter jobbet i morgon bär det av till ä-holm till nayomis lilla krypin med tirre där blir det filmkväll och tidigt hem på söndagen eftersom tirres jobb kallar vid 13.oo .. så där rann den shoten rakt ner i halsen fast ingen riktig shot utan en knorr vie. längtar svin mycket till västerås tävligen, hörde att det skulle bli tre golv? huh hur ska de gå till? blir säkert bra. kollade just klart på extreme home make over, bölade som en bebis jag vet kan inte låta bli det är så jäkla bra.. kollar lite nu på providence som är okej men inget speciellt program.. på tal om det så får jag ta och sätta igång med den där jäkla utmaningen som jag fick av både nina, tirre och anna.. jobba på tirre ingenting är omöljigt.
so long!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0