...

då har man precis ätit, mätt och belåten ... det blev scramble eggs (ursäkta stavningen) mumsigt, sen blev det två mackor också, måste sluta käka mackor man blir inte mätt så länge men vi har fan ingen mat hemma nu. snart ska ja ringa min älskling så vi kan snacka lite trams. sen vid 4 ska jag träffa elin, vi ska gå och fika någon stans och jag ska få pengarna för min dräkt. fan vad snabbt veckan gått.. riktigt härligt, jobb i morgon och på lördag sen inte förrens nästa fredag om det inte blir något i mellan
snart bär det av till Costa Brava och hela shofaderittan kan inte fatta att vi tar studenten i år, känns som det är 1000 år kvar snarast några få veckor.. för att vara exakt så är det 9 veckor kvar till Costa Brava.. fattar inte de snart går vi ut och ska börja jobba, JOBBA? vad är de.. haha! nä men man har väl jobbet kvar på oj hoppas jag, sommarjobb blir det iallafall men efter sommaren ? jag går ju ikke i skolan då.. måste ha ett fast arbete att gå till varje dag. det ända jag bestämt till studenten är att jag ska fixa mina naglar, men det är till balen.. vem ska fixa mitt hår? ååh jag får löss bara jag tänker på det, det är ju snaaaart..
hörde precis världens bästa technolåt, terese du måste höra den ... lägger till den i min mp3 tills i morgon, fan vad jag älskar att dansa, finns inget bättre, DIIIISCO!! och lite mer.. hah som vi ska träna till SM tirre, hoppas bara vi kommer upp i star i paren också så vi kan köra den i den högsta klassen , fyfasiken så roligt.. nä nu ska jag hoppa in i duschen.. shaaaaadååååååå!


anna skriver:

mirr ! du har blivit tagen ! ;P läs på min blogg så förstår du . älskar dig !

2007-03-15 Kl: 13:43:38
URL: http://dasilva.blogg.se
modedesign skriver:

Hej! välkommna att besöka en blogg fullt av olika tränder samt stilar, här hittar ni allt från smink till kläder och skor. Jag uppdaterar varje dag, och kommer svara på era frågor såfort jag kan. Så fråga på bara. mvh: team modedesign sthlm.

2007-03-16 Kl: 17:45:17
URL: http://modedesign.blogg.se
elin skriver:

saknar dig sess. pussss

2007-03-17 Kl: 19:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0